Slempropp väck..

Jaha.. har inte så mycket att säga faktiskt. Väntar mest bara, vilket är dumt. För då blir det väl bara ännu drygare.
Iaf så hade jag sammandragningar hela kvällen igår. Från halv åtta till elva, men väldigt oregelbundet. Sen hade jag ett uppehåll på en halvtimme och så började det igen och höll på heela natten. Så fick inte en blund på hela tiden. Imorse gick nog slemproppen också, för er som inte vet vad det är - kolla upp det - för jag tänker inte gå närmare in på det för er som är vimmelmagiga, hehe. Efter att slemproppen gått så kan det i princip sätta igång när som helst.. några timmar efter eller upp till ett par veckor efter.. så vi får väl se.

Jag håller alla mina tummar!

Kommentarer
Postat av: mamma

jag väntar också,men den som väntar på något gott........ Älskar dig Kram mamma

2009-05-07 @ 14:43:42
Postat av: mormor

2009-05-07 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback