Rånad?

I söndags när jag jobbade hände nåt konstigt... och jobbigt.. och skrämmande. Jag delade ut mina tidningar som vanligt och när jag kom till det sista området som är lägenheter så hände det. Det som jag väntat mig skulle hända.. har i princip suttit och väntat på att nåt jobbigt skulle hända egentligen. Det var ganska mycket folk utanför det första stället  jag skulle in på och jag hann inte ens gå ur bilen förrän de hoppade på mig. Eller inte mig, men bilen. Så det är ju inte så illa som det låter kanske, men jag vart fortfarande väldigt skärrad. De skrek och de stod på varsin sida av bilen och stod och gungade den. De siktade nog mest på att skrämma mig.. och det lyckades dom bra med. Jag la i backen och åkte direkt därifrån.. i det läget struntade jag i om jag körde över nån av dem eller inte. Jag ville bara därifrån.

Jag ringde min chef och han var väldigt förstående och han är jättebra att ha att göra med. Så jag frågade om jag kunde få dela ut tidningarna där när det blivit ljust istället. Och han sa att det var helt okej. Så där tänker jag inte befinna mig när det är mörkt nå mer iaf...

Tjillevipp.

Kommentarer
Postat av: mamma

jag skulle vägra ....men det är tur att chefen är förstående i alla fall.... Älskar dig kram

2009-11-04 @ 14:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback