Long time no see....

Hittar inte så mycket tid till det här nu för tiden.. menmen. Kommer väl komma några inlägg lite då o då iaf.

Först vill jag säga GRATTIS till pappa som fyllde år igår! GRATTIS pappa:)


Pappa och Molly på Nowas dop:)

Vad händer annars då? Jo, nåt ganska spännande faktiskt:) Vi var och tittade på en lägenhet i Karlstad igår, på Herrhagen. Vi får reda på idag om vi får den eller inte.. så håll tummarna!! Då flyttar vi första december isf.. vilket vore otroooligt skönt! Både jag och Daniel har börjat vantrivas här i huset.. Vi har ju alla vänner i Karlstad + att Daniel jobbar i Karlstad och är väldigt trött på pendlandet. Så det vore perfekt med flytt i december!:) Vi får väl se hur det går.. ska ringa om nån timme.. så då får jag svar.

Molly växer som bara den också förstås:) Hon blev ju stora tjejen i lördags.. 5 månader minsann:)  Så här går det undan! Hon sitter helt själv nu.. sen nån vecka tillbaka ungefär:) Så det är kul!


Molly och prästen Lars på dopet:) Dålig bild.. men men...


Familjen:)


Fina Molly!


Pappas favvotröja;)

Vi hade lagfest här också för nån vecka sen.. vilket var skitkul! Elin visade en bild som hon hade hemma hos sig på datorn som hon tog på våran avslutningsfest efter förra säsongen. Då var jag i 8e månaden tror jag. Jag fick världens chock närjag såg bilden.. för jiiiises va stor jag va! Nog för att jag visste att jag var stor.. men så stor? Nej tack....


haha.. shit.

Nej.. nu ska jag och Molly åka in till Säffle och hämta ett paket som hon har fått. Ses!
Puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback