Molly buuus!

Molly har blivit stor tjej nu som sagt.. hon har kunnat sitta själv i flera veckor:) Hon ser alltid så nöjd och stolt ut när hon sitter också, hehe. Så söt!!



Igår kväll hade vi inte så kul heller.... Molly hade fått feber och var jättegnällig, vilket man kan förstå. Både jag och Daniel kämpade med att försöka få henne att somna. Men förgäves.. för det gick verkligen inte. Usch. Hon somnade inte förrän klockan blev halv två.. kanske tidigare också, för jag hade slumrat till och när jag vaknade så sov hon och då var klockan halv två. Hon gav mig dock sovmorgon och vaknade inte förrän klockan blev tio i tio. Men jag är fortfarande helt slutkörd.. så får försöka komma i säng i tid idag.

Nog om det... i söndags spelade jag match. Vi mötte Lesjöfors/filipstad och dängde till de rejält! Riktigt kul! 7-1 blev det till slut. Trodde verkligen att de skulle vara bättre. Men det gjorde ju ingenting;) Jag gjorde 3 ass också, vilket gjorde det hela ännu roligare såklart. Vet inte när det häönde senast.. 3 poäng i samma match är inte riktigt min grej=P.

Nu har vi tagit ur liggdelen ur vagnen också. Hon är ju stor tjej nu:) Hon sitter så skönt i vagnen nu så. Roligare för henne när hon kan sitta mer upp också och se allt som händer. Såklart.

Lite bilder!


Så tuff :)


Stark blixt, mamma!


Äta är kul!


Kladd kladd :)


Molly är måttligt road, hehe.

Sitter hos mormor nu.. Molly sover ute i vagnen och det har hon gjort sen halv två ungefär. När hon vaknar är det mat som gäller..  Sen ska vi iväg och posta två brev, hoppa in på affären en snabbis och sen gå till bilen för att åka hem.

Pussokram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback