Dä ä môe nu..

Jahaaani.. idag blir det till att greja här hemma. Jag får städa här i huset och Daniel och pappa ska fixa veden där ute.. Sen ikväll ska vi på grillfest hemma hos familjen Kirjavainen, ska bli kul!:)

Imorgon lär det väl bli stress stress stress.. Åker till Grums för att handla maten och allt annat inför dopet på söndag, så plockar vi upp Linda som ska hjälpa oss med dukningen o allt sånt. Sen åker jag till Grums för att träna innebandy. Blev ingen match, så ska träna istället. Eller ja.. match blir det väl... men dock en internmatch. Inte riktigt samma sak. Sen åker jag väl tillbaka till Långserud och lokalen vi ska vara i efter dopet för att fixa resten. Sen kommer Robban och barnen hit på kvällen, så då blir det väl lite käk o så. Ska bli kul!:)

Söndag är det alltså dags för dopet.. det har gått så himla fort! Känns som om det var igår jag bokade kyrkan.. och den bokade jag väl redan i juni tror jag. Jiises. Hon har blivit stor flicka nu, Molly. Hon sover som bara den på nätterna och är hur gossig som helst på dagarna! Hon verkar må bra i magen nu också.. så nu är allt lugnt:) Min älskling!



Nej.. nu väntar disken..
Pussokram!


Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken underbat liten tjej du har

2009-09-21 @ 15:46:26
Postat av: rene

herregud hon skrattar på kort

2009-09-25 @ 12:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback