Första matchen avklarad!

Spelade min första träningsmatch för säsongen igår.. riktigt kul! Och vi spelade riktigt bra, vilket är ännu roligare:) Dock tappade vi i sista. Vi förlorade med 4-2. Vi ledde med 1-0 efter första och spelade underbart bra. Sen gjorde de två snabba i andra och vände till 1-2. Vi kvitterade i mitten av tredje perioden, men sen gjorde de 2 snabba igen och då vart det kört, minsann. Men vi är väl ganska nöjda ändå. Ser bättre och bättre ut. KUL!:) Ett ass lyckades jag göra och min instats är jag verkligen nöjd med. Smärtan i bäckenet kände jag inte av.. hade väl säkert ont under matchen, men det tänkte jag inte så mycket på. Kände det mer efter matchen kan jag ju säga..... Men det är det värt;)

Nu ska jag ner o fixa lite mer servetter till dopet.. tar aldrig slut det där vikandet och pysslandet;)

Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback