Skrot vare ja!

Fick nyss höra att polon är skrot och att det kommer bli inlösen på den.. fy fan. Så nu måste vi se oss om efter en annan bil. För när vi bor här ute måste vi ha två bilar. Just nu är jag fast här hemma om dagarna, vilket inte är allt för roligt. Synd om Molly också, som aldrig får göra åt skoj... Vi f0år hoppas att det inte tar så lång tid innan vi har en bil till. Damn it!!!

Dopet i söndags gick jättebra! Hon var världens snällaste i kyrkan och allt gick toppen. Så det var kul! Tack alla för att ni kom och Molly tackar för alla presenter:)

Här om dan somnade jag och Molly i sängen tillsammans, snacka om skönt. Vi var lite småtrötta:) Mysigt vart dä!





Just det.. Molly fick ett armband av farfar som han hade gjort själv. Så sött! Och hon gillade det;)



Så där ja. Nu ska jag ta tag i tvätten minsann. Skoj..............


Kommentarer
Postat av: linda

åh jag älskar den tösen, vilken prinsessa! Tack för dopet :)

2009-09-24 @ 09:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback